Jak to funguje?

Foodbox.cz

Pokud jste již objevili některou z restaurací YamYam, NEB.O, I love Vietnam nebo Zeng v centru Prahy, jistě neunikla Vaší pozornosti vysoká kvalita i originalita podávaných pokrmů. Servis Foodbox.cz vznikl na základě poptávky spokojených klientů po dosažitelnosti asijských kulinářských specialit i mimo centrum Prahy.

Díky rozvozové službě Foodbox.cz si nyní můžete Vaše oblíbené jídlo vychutnat kdekoliv – třeba doma nebo v práci. Máme vlastní kuchyni s týmem profesionálních kuchařů, kteří pro Vás připravují speciality podle stejné receptury, jakou znáte z restaurace.

Tým našich kurýrů se každý den stará o to, aby se k Vám hotové jídlo dostalo v co nejkratším čase a nejlepší formě.

Jak si objednat?

  1. Na Foodbox.cz si vyberete jídlo.
  2. Vyplníte své kontaktní údaje a způsob platby.
  3. Zvolíte doručení ihned nebo později.
  4. Minimální výše objednávky je 250 Kč.

Možnost registrace

Pokud se zaregistrujete, za každou objednávku dostanete jako poděkování kredity, které se sčítají na Vašem účtu. Kredity můžete uplatnit při své další objednávce po dobu 2 měsíců.

Výše kreditů pro registrované klienty je 5 % z ceny objednávky.

Kredity si registrovaný klient/společnost může rovněž koupit v nabídce Specials za zvýhodněnou cenu a využít je okamžitě nebo v průběhu 2 let.

Naše balení

Jídlo balíme pouze do maximálně kvalitních recyklovatelných krabiček, které byly důkladně otestovány. Proto Vám nabízíme plnou kompenzaci v případě, kdy Vám bylo jídlo doručeno ve špatném stavu či v poškozeném obalu!

Vaši objednávku zahrnuje:

  • speciální papírový obal určený pro použití v potravinářství
  • jídelní hůlky, plastový příbor
  • dezertní ubrousek
  • papírovou transportní tašku

Za balení účtujeme poplatek v závislosti na velikosti papírového obalu.

Kam doručujeme?

Vaši objednávku jsme schopni doručit na jakoukoliv adresu v rámci hlavního města.

Cena i čas dodání objednávky závisí na adrese určení. Podrobnosti najdete po zadání přesné adresy do určeného pole na hlavní stránce.

Pokud se nacházíte mimo zónu běžného doručení, náš dispečer Vás bude o čase a ceně informovat telefonicky.

Uvedené časy jsou maximální, vždy se snažíme Vám jídlo dodat co nejdříve.

Garance spokojenosti

Každý zákazník je pro nás ten nejdůležitější, proto se staráme o Vaši maximální spokojenost. V případě jakéhokoliv problému nás neváhejte kontaktovat:

tel.: 774 844 884

e-mail: reklamace@foodbox.cz

formulář v patičce www.foodbox.cz